hets

två byxor på föra timmar, en tröja på fem minuter... hetsshopping hej!

Jobb idag. anna är den nya tjejen på jobbet. som dansar chokladdansen för att motstpå choklad...jag gillar henne.
Tack till emelie på JC som hjölpte mig med mina jeans köp...jag hoppas att jag blir nöjd såhär efteråt, jag som alltid ändrar på mina inköp. lämnar tillbaka och byter...

tack och lov har jag bättrat mig, (för att jag numera näst intill aldrig shoppar?)

I morgon åker jag till booorlänge, hannah och peace and love!
Jag skall jobba som funktionär och se jason mraz på kvällen!!!!AH vad underbart det ska bli!

Och nu återtår att packa väskan... det svåraste av allt..... när det är klart tar jag mig en härlig dusch innan sängen...
 natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback