frihet är...

av brandon bays är väldigt bra.
jag har tagit en dag vila. det behövs. att få känna sig sjuk och lortig, dega framför tvn med en kopp te och inte känna sig stressad alls.
jobbet har tagit över mitt liv har det kännts som i vissa stunder. och schemat blir inte annorlunda heller verkar det som..
man får ändra på det man kan, och med lite vilja så går det. ibland brister det.

Idag är det måndag och jag har sovit dåligt och drömt dåligt.

drömde om swebus och ja hade bråtton hem till falun av någon anledning.
en kvinna stoppade mig i en stad näsa stockholm, jag tror det var västerås. vi skulle sova där och en otäck hästliknande varelse fanns med i bilden. den attackerade mig och naffsade på mig...

jag minns fortfarande hur den otäcka hästen i mitt huvve, uööch!

ikväll är det healing på gång. det ska bli intresannt!!!:) innan måste ja ta mig ut i solen och springa!!!!

det känns långt borta juts nu, men så fort ipoden är laddad så blir det Action i min kropp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback